Інструкція про подання звернення (скарги, претензії)

  1. Звернення (скаргу, претензію) до Товариства можна подати наступним чином:
    • надіслати поштою на адресу: м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 78, 4 поверх, кімната №2;
    • особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
    • під час особистого прийому керівництва Товариства;
    • зателефонувавши до кол-центру ✆ (0522)30-53-00;
    • надіслати електронний лист 🖂 kresc@kresc.com.ua;
    • з використанням мобільного додатку "Енергетика Онлайн".
  2. Вимоги до оформлення звернення (скарги, претензії)
    1. Повинно бути вказано:
      • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання;
      • для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
    2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
    3. Письмове звернення (скарга, претензія) повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення (скарги, претензії) в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
    4. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
  3. Розгляд звернення (скарги, претензії), надісланого до Товариства
    • Якщо в зверненні (скарзі, претензії) вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству, то здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення (скарги, претензії) та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення (скарги, претензії).
    • Звернення (скарга, претензія) розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
  4. Надання повідомлень про загрозу електробезпеки
    • Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати ✆ (0522)30-53-00 або надіслати листа електронною поштою 🖂 kresc@kresc.com.ua (при цьому в темі звернення обов’язково зазначається "Загроза електробезпеки").
  5. Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства
    • Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у кожен другий четвер місяця з 14-00 год. до 15-00 год. за адресою: м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 78, 4 поверх, кімната №2. Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0362)69-44-69.
  6. Графік роботи Товариства
    • Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;
    • П’ятниця: з 08:00 до 16:00;
    • Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;
    • Субота, неділя – вихідні.