Карантин

Шановні Споживачі!

Епідеміологічна ситуація в світі є вкрай нестабільною. В зв’язку з цим Уряд України ввів на всій території країни режим карантину, тому інформуємо вас, що робота із побутовими споживачами (населення) буде проводитись дистанційно.

Для отримання необхідної інформації можна скористатися послугами кол-центру компанії (0-800-501-148 – безкоштовно на території України; 15-70 – для мешканців м. Кропивницький (для споживачів інших відділень телефони для довідок вказано в платіжних документах); (0522) 35-68-51 – згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку; 050-488-80-63– безкоштовно в мережі Vodafone; 067-521-15-70– безкоштовно в мережі Київстар) або через сторінку у Facebook.

Для зручної оплати за спожиту електроенергію, без наявності паперового рахунку, існує три способи:

  1. Оплата в відділеннях банків та районних відділень АТ «Укрпошта» (вказавши особовий рахунок та адресу);
  2. Через мережу Інтернет, при наявності платіжної карти Visa або MasterCard, за допомогою сервісів Приват24, EasyPay, Portmone.com або інтернет-банкінгу банку в якому Ви обслуговуєтесь;
  3. Через мережу платіжних терміналів ПАТ "Ощадбанк", ПАТ "Приватбанк", АТ "Перший інвестиційний банк", тощо.

Бережіть своє здоров’я та цінуйте безпеку оточуючих!