Як отримати коректний рахунок за спожиту електроенергію?

ТОВ "Кіровоградська обласна ЕК" здійснює нарахування плати за спожиту електричну енергію побутовим споживачам відповідно до інформації, отриманої від ПрАТ "Кіровоградобленерго", АТ "Укрзалізниця" та АТ "Полтаваобленерго" (оператори системи розподілу, що надають послуги з розподілу електричної енергії на території Кіровоградської області, далі ОСР), щодо обсягів спожитої електричної енергії.

Наголошуємо, що на даний час, лише ОСР забезпечують комерційний облік електроенергії, тобто визначають обсяги відпущеної електричної енергії за розрахунковий період для кожного споживача, приймають від споживачів показники лічильників, знімають показники розрахункових обліків.

Звертаємо увагу, що у відповідності до п.6.7 Кодексу комерційного обліку у випадку неподання споживачем даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період у встановлені строки, ОСР самостійно визначає обсяги споживання електричної енергії на цей розрахунковий період шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх послідовно знятих показів розрахункового обліку. Тому для коректного визначення об’єму спожитої електричної енергії наполегливо рекомендуємо надавати показники лічильника самостійно не пізніше 4-го числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідному ОСР зручним способом, а саме:

  1. Якщо ОСР - ПрАТ "Кіровоградобленерго":
    • скористатися Telegram (@kirovogradoblenergobot);
    • скористатися Viber;
    • скористатися функцією "Надання показників лічильника" на сайті ПрАТ "Кіровоградобленерго";
    • передати показники на електронну пошту call-center@kiroe.com.ua
  2. Якщо ОСР - АТ "Полтаваобленерго":
    • скористатися Viber, паблік-акаунт для передачі показів доступний за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
    • через сайт АТ "Полтаваобленерго" (рое.рl.ua);
    • за телефонами кол-центру АТ "Полтаваобленерго": (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
    • через онлайн-сервіси "Ваша абонентська книжка" (https://www.poe.pl.ua/abon) та "Особистий кабінет побутового споживача" (https://www.energo.pl.ua/abon/);
    • через чат-бот "ПолтаваОблЕнерго" у месенджері Telegram (@PltOblEnergo_bot).
  3. Якщо ОСР - АТ "Укрзалізниця":
    • за телефоном гарячої лінії АТ "Укрзалізниця" 0-800-503-111 (безкоштовно).