МЕХАНІЗМ СПОВІЩЕННЯ ПРО ВІДКЛЮЧЕННЯ

«Мене відлючили без попереджень!»

Друзі, під час відключень ми чуємо скарги від споживачів, що вони не отримували жодних попереджень про те, що будуть відключені. Хочемо розказати Вам про заходи, які ми здійснюємо для інформування наших клієнтів, що мають заборгованість за спожиту електроенергію.

  • Перше, що ми робимо - це сповіщаємо наших клієнтів про наявність заборгованості та необхідність її оплати. Для цього ми задіюємо такі інструменти, як: автоматичній обзвон, СМС-розсилки, повідомлення в Viber та пуш-повідомлення в мобільному застосунку "КОЕК Мобайл".

  • У випадку не погашення існуючої заборгованості, наступний крок - це письмове офіційне попередження про відключення. Воно надсилається рекомендованим листом поштою не менше чим за 10 робочих днів до запланованої дати відключення.

  • Далі, після попередження листом, за тиждень до відключення ми інформуємо боржника СМС-сповіщенням про заплановане відключення, та ще раз рекомендуємо сплатити заборгованість.

Друзі, ще раз звертаємо Вашу увагу на важливість вчасного розрахунку за спожиту електроенергію!

Сплачуйте вчасно, та не наражайте себе на відключення.

Разом до перемоги!